Maja

Sesja z Mają miała być typowo wiosenną sesją z kwiatkami a potem zamieniła się w domową, jej przytulne, ślicznie urządzone mieszkanko pochłonęło mnie całkowicie.
Rozpoczęłyśmy zdjęcia od dość nieprzyjemnej sytuacji, która w sumie nie wynikła z naszej strony ale na uspokojenie zostałam poczęstowana herbatą a potem już wszystko poszło gładko (herbata to naprawdę dobre lekarstwo!) i w miłym towarzystwie. Maja nie dość, że jest śliczną kobietą to również mądrą. Bardzo dobrze spędziłam ten zdjęciowy czas w jej towarzystwie, mam nadzieje, że będziemy miały okazję się jeszcze spotkać.

Możecie zobaczyć na zdjęciach, że Maja ma bardzo fotogeniczną twarz, fotel, kuchnie i łóżko z oknem.

No i standardowo - musiałam zrobić zdjęcie z kubkiem (i na dodatek rumiankiem).




























2 komentarze:

  1. Kochana! <3 Też bardzo miło wspominam ten dzień, na pewno to nie jedyna taka okazja, będę na Ciebie polować! :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.