Alicja

W tym roku wiosenne zdjęcia zrobiłam w wersji innej niż rok temu - nie było w sumie kwiatów ale było miasto i były kolory. Było też ciepło, pomijając mocny, zimny wiatr.
Poszłyśmy w centrum Jeleniej Góry, dorwałyśmy remizę strażacką i kolorowe ściany, wszystko wyszło dość spontanicznie. Z Alicją zdjęcia tworzy się bardzo przyjemnie, na luzie z dużą ilością śmiechu, a czas na sesji zbyt szybko ucieka.

Niedawno skończyłam obróbkę naszej kolejnej sesji, jestem zakochana w urodzie Alicji, ma coś takiego, że obrabiając zdjęcia z jej udziałem zawsze się zachwycam.

A na dodatek zrobiłam zapowiedź naszej sesji w postaci klipu, sprawiło mi to ogromną frajdę i chyba dość ciepło filmik został przyjęty, co też mnie ogromnie cieszy!





Wideo zapowiedź:


























Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.