Dehadria

💜 Adriana Machnikowska💜
(Dehadria)

Kolejna współpraca z Adrianą i tym razem to ja porwałam ją w swoje strony. Zaczęłyśmy od klimatów gorsetowych, a cała sesja zakończyła się w wodzie, ogromnie podziwiam i jestem wdzięczna Adrianie za to, że podjęła się tego zadania ponieważ był to początek Maja, woda była zimna i mimo, że na dworze było gorąco to wiał wiatr, który sprawiał, że w momencie kiedy jest się przemoczonym to jednak ciepło nie jest.
Wszyscy spisali się na sto procent!  Michał ogromnie pomagał, szczególnie wtedy kiedy wiatr powinien być a go nie było i standardowo doświetlał.
 Patrząc na sesję w wodzie na myśl przychodzi mi mitologia słowiańska i śmiało powiedziałabym, że Adriana wcieliła się w role rusałki, natomiast przy kadrach w gorsetach poszłyśmy w klimaty bajkowe.
Współpraca z Adrianą za każdym razem sprawia mi ogromną radość. Jest świetną osobą i modelką.


















5 komentarzy:

  1. Zdjęcia w wodzie sztosik! Więcej takich zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe klimaty :)
    Pozdrawiam!
    diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kadry na leżąco wymiatają całkowicie! Kolory jakie udało Ci się uzyskać oraz podkreślone piękne oczy modelki tworzą tu bombowe zestawienie. :) Z kolei kadry w wodzie to jedno wielkie wow! wow! wow!, aż nie wiem co jeszcze mogłabym tu dodać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak wspaniały i wyczerpujący komentarz! <3 I w dodatku od tak artystycznej duszy. Bardzo się starałyśmy i ogromnie się ciesze, że zdjęcia się podobają. Ja aż nie wiem jak podziękować za takie słowa :D

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.