Leszy


Wspaniałe rogi i makijaż robiła oraz pozowała
🌲 Aleksandra Leszek 🌲
dziękuje za zaangażowanie w sesje!

Pomagał, przesadzał paprocie, układał mech i doświetlał niezastąpiony Michał!

Z taką ekipą czuje, że nie ma rzeczy niemożliwych!
Sesję zaplanowałyśmy już dwa lata temu ale jakoś wszystko szło nie po drodze żeby ją zrealizować, teraz uważam, że to dobrze bo dzięki temu pomysł miał szansę rozwijać się i dojrzewać w naszych głowach.
Dużo o nim rozmawiałyśmy, wymieniałyśmy się pomysłami, z żartów, że Ola będzie biegać w mchu jeżeli nie ogarnie sukni, przeszłyśmy do czynów i naprawdę była w mchu na sesji. Bardzo lubię naszą atmosferę na sesji, to taki czas kiedy ludzie z tak samo nie do końca normalnym poczuciem humoru i czasem (zazwyczaj!) głupimi pomysłami się spotykają. I udało się! Jestem bardzo zadowolona z efektów!
W Maju i w Czerwcu byłam pogrążona w powieści, w której głównym tematem jest mitologia słowiańska więc ta sesja przynosi mi na myśl Leszego, ale w wersji damskiej 🌿









Backstage








7 komentarzy:

  1. Kolejna wspaniała, dopracowana sesja! Jak widać tak długie oczekiwanie na realizację tego pomysłu w niczym Wam nie przeszkodziło, a wręcz można powiedzieć,że wyszło bardzo na plus :) Uwielbiam bliskie portrety z tej sesji, genialnie udało Ci się wyróżnić na nich oczy modelki.
    P.S Gbyby ktoś najpierw pokazał mi sam backstage powiedziałabym, że to nie mogło się udać haha :D Jestem na prawdę pod wrażeniem efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! Makijaż który Ola zrobiła sobie sama też genialnie podkreślił jej oczy i nadał magi!
      No nie mów, że backstage jest aż tak zły, hahaha. Na nich widać nasze adhd i to jak luźno podeszliśmy do sesji.
      Ogromnie się ciesze! I dziękuje za komentarz!

      Usuń
    2. Ja absolutnie nie mówię, że jest zły! :) Po prostu widać, że dużo się tam działo hehe. Patrząc na niego przypomniały mi się moje sesje ze znajomymi, na których poza kadrem działo się tyle, że ciężko było się skupić na właściwej części sesji i dlatego tym bardziej jestem pełna podziwu, że Tobie się to udało :)

      Usuń
  2. Magiczna i przepiękna sesja ♥ Sama chciałabym mieć taką!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna aura panuje na tych zdjęciach, mega klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się ciesze, że czuć klimat :) To najważniejsze!

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.