Hello Spring!


🌸 Ania Bibik 🌸

Urodą Ani zachwycałam się jeszcze gdy byłyśmy małymi dziećmi, co za tym idzie sesje z nią wymarzyłam sobie już dawno temu ale w końcu udało mi się wyciągnąć ją przed obiektyw. A na dodatek w tym roku udało mi się załapać na sesję wiosenną (o mały włos a standardowo przegapiłabym zakwitnięte drzewa) więc te zdjęcia mogę zaliczyć jako podwójny sukces.
Niestety nie wszystko mogło być idealnie w 100% - w miejscu które sobie upatrzyłam parę dni wcześniej przepiękne drzewo, już się zazieleniło. Musiałyśmy spontanicznie znaleźć jakieś fajne, zakwitnięte drzewa, co nie było prostym zadaniem ponieważ jak się okazało wszystkie płatki z drzew tak nagle z dnia na dzień się posypały ale mimo wszystko - udało się! Na szczęście pomimo tego dobry humor nas nie opuszczał, była wspaniała atmosfera (mimo, że nie widziałyśmy się od 5 lat), ogromnie się ciesze, że udało mi się w końcu współpracować Anią, ma tak nieopisaną delikatność w sobie, zawsze patrząc na nią przychodzi mi na myśl Calineczka, mam nadzieje, że zobaczycie to piękno Ani i jej uroda Was porwie tak samo jak mnie.






















Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.