Dark Princess


🖤 Adriana Machnikowska 🖤
Dehadria



Jestem mistrzem dodawania bardzo spóźnionych postów. Niestety życie ostatnio dało mi bardzo w kość więc wszystko przesunęło się w czasie, nie miałam kiedy usiąść żeby napisać jakąkolwiek notkę i nawet nie zauważyłam jak czas szybko zleciał od sesji z Adrianą.
Ciesze się ogromnie, że udało nam się poznać i razem współpracować, ponieważ oprócz tego, że Adriana świetnie odnajduje się przed obiektywem, jest również artystyczną duszą, porwała mnie w przepiękne miejsce we Wrocławiu i pokazała swój gorsetowy świat (pełen przepięknych stylizacji), który zachwycił mnie w całości. Na nasze szczęście świeciło słońce, co pomagało przetrwać nam obu bo było naprawdę zimno ale zdecydowanie było warto!

















Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.