Snow Queen

❄️ Klaudia Jagieło ❄️
Make-up: Paula Król
Miałam w tym roku tej sesji nie robić (mimo, że planowałam ją od bardzo dawna) ze względu, że nie udało mi się zamówić zbyt wielu rzeczy i zrobić korony ale spadł śnieg i wyglądał tak pięknie, że szybko przekonał mnie do zmiany zdania. Na szybko, spontanicznie zrobiłam koronę z tego co akurat miałam w domu.
Bałam się, że nie znajdę odpowiedniej modelki, że zniknie śnieg (tak też się stało...) i, że ciężko będzie znaleźć kogoś, kto zechcę zrobić makijaż ale małymi kroczkami (w końcu!) wszystko udało się złożyć, tak, że w efekcie końcowym stworzyłyśmy ekipę, która przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Nie da się opisać tego jak bardzo ciesze się, że miałam okazję współpracować z tak wspaniałymi osobami i ten stan trzyma mnie aż do dziś!Od samego rana było tak pozytywnie, że po pierwszych wspólnych paru minutach czułam jakbym znała się dziewczynami od wielu lat. Zdolna Paula Król podjęła się zrobienia makijażu, który wyszedł wspaniale!
Sesję zrobiłyśmy w Jakuszycach, pozowanie w takich warunkach, na takim zimnie jest ogromnym wyzwaniem ale Klaudia była bardzo, bardzo wytrwała, w dodatku wyszła tak ślicznie na zdjęciach, mistrz! Przy tym wszystkim pomagała wspaniała i niezastąpiona Karolina Jagieło. Przy tak pozytywnej ekipie, czas (nawet parę dobrych godzin) upłynął zdecydowanie zbyt szybko. Ale pomimo, że wróciłam przemarznięta i przemoczona do domu, z przeziębieniem, byłam naładowana tak pozytywną energią, którą potem, podczas naszych rozmów, dziewczyny przeistoczyły w tak cudowne emocje, które naładowały moje serce i dusze ciepłem. Wiem, że niektórzy czytając mogą dostać cukrzycy albo pomyśleć, że jestem nienormalna i przesadzam słodząc ale to nie o to chodzi. Pisze to całkowicie szczerze, z serca bo chciałabym Wam pokazać odrobinę moich emocji ale i tak nie da się opisać całkowicie tego jak się czułam i czuję.
Wpływ nad tym, że aż tak się otworzyłam ma też to, że teraz pozytywnych ludzi doceniam jeszcze bardziej i mocniej przeżywam wszystko co dobre, chce ładować siebie pozytywną energią i dawać ją innym bo przeraża mnie ile na świecie jest toksycznych ludzi i zła. Jak wiele ludzi nawzajem się niszczy, jak łatwo przychodzi nam zgnojenie kogoś. A są właśnie takie znajomości, do których człowiek sam lgnie i chciałby je utrzymać w swoim życiu i zatrzymać w pamięci.
Stworzyłam krótki filmik z materiałów, które nagrałam podczas przygotowań do sesji, niestety w plenerze było ciężko z nagrywaniem bo zamarzałyśmy, a każdą minute chciałam poświęcić na fotografowanie, żeby Klaudia nie zamarzła na miejscu, więc praktycznie nie mam materiału z samego pleneru więc proszę o wyrozumiałość. Następnym razem się postaram bardziej!
Tak więc zapraszam do obejrzenia zdjęć i filmiku!

















Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.