Fotoksiążka od Saal Digital

03:42
Dostałam możliwość przetestowania produktu od firmy Saal Digital Polska. Mój wybór padł na fotoksiążke o rozmiarze A4, z błyszczącymi 30-stoma stronami.
Była to dla mnie zupełna nowość bo dotąd nigdy nie miałam okazji zamówić tego typu produktu z własnymi pracami, chociaż nie ukrywam, że nie raz o tym myślałam... Wiecie jak to czasem jest.
W końcu przyszedł czas na stworzenie swojej pierwszej fotoksiążki, zacznę od samego początku: na stronie Saal Digital Polska mamy do pobrania kreator, na którym odbywa się cały proces tworzenia fotoksiążki, po paru pierwszych minutach pracy na programie moje wszelkie obawy związane z tym, że 'to dla mnie kompletna nowość' i 'nie wiem co z czym, po co i dlaczego' odeszły na bok. Kreator bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, program profesjonalny ale zarazem prosty i bardzo intuicyjny, używanie wszystkich narzędzi (takich jak: wybieranie dodatków/preferencji, dodawanie zdjęć czy zmienianie ich rozmiaru, dodawanie tła, zmiana warstwy itd) było bardzo sprawne. Uważam, że dla osób które miały styczność z programami graficznymi używanie tego programu to sama przyjemność, bez jakichkolwiek problemów, a w razie czego jedno kliknięcie i dostajemy opisy pomocnicze przy danych narzędziach czy opcjach, ogromny plus za to, że wszystko jest jasno wytłumaczone.
Nawiązując jeszcze do kreatora wspomnę, że bardzo przydatne w moim przypadku okazały się miarki i linie pomocnicze, dzięki którym mogłam zachować idealne odstępy od zdjęć, gdy na stronie znajdywało się ich kilka. Plus też za link do wirtualnej wersji naszego zamówienia.
No i jak wiadomo – nie mogłam doczekać się zrobionej przeze mnie pierwszej fotoksiążki. Byłam w szoku, że produkt był stworzony, wysłany i dotarł do mnie zza granicy tak szybko! Wybrałam okładkę z watowaniem i jestem bardzo zadowolona z tego jak się prezentuje. Kartki w środku fotoksiążki są grube i nie ma przekłamań kolorystycznych w fotografiach, za to również ogromny plus.
Produkt wygląda bardzo profesjonalnie, w 100% jestem zadowolona, fotoksiążka podbiła moje serce, ciesze się, że miałam okazje ją przetestować. Narodziło to we mnie pełen zachwyt nad tego typu produktami, czuje się pewnie bo mam sprawdzony produkt i wiem jaką firmę wybrać następnym razem (bo coś czuje, że na jednej fotoksiążce się nie skończy)!








Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.