Fotoobraz Saal Digital Polska

05:48
Miałam okazje do przetestowania kolejnego produktu Saal Digital Polska, tym razem był to fotoobraz. 
Aplikacja w której tworzy się całe zamówienie z jednej strony jest prosta ale z drugiej ma sporo możliwości która pozwala nam na spersonalizowanie naszego produktu, dzięki czemu cały proces tworzenia jest czystą przyjemnością. Ze sporego wyboru produktów padło na obraz na płótnie a jedyne co sprawiło mi problem to wybranie zdjęcia (:D). Po zamówieniu nadszedł czas na oczekiwanie i tutaj kolejny raz byłam pozytywnie zaskoczona tym jak szybko doszedł do mnie produkt i tym jak dobrze był zapakowany.
Po rozpakowaniu byłam zachwycona jakością obrazu jak i odzwierciedleniem kolorów, zamawiałam fotoobrazy z innych firm, żaden nie wywarł na mnie takiego wrażenia. Za każdym razem, gdy na niego spojrzę to nie mogę wyjść z zachwytu. Polecam bardzo produkty saal digital, jakość wykonania powala na kolana, oglądanie swoich zdjęć w takiej 'odsłonie' jest naprawdę świetne.
Jestem wdzięczna za możliwość przetestowania. :)






Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.