Urban portraits

Modelka: Dominika Walaszczyk
Włosy i makijaż: Dominika Kądzioła
Oświetlał i pomagał: Michał Obolewicz


Patrząc na te zdjęcia aż nie wierzę, że trafiła nam się taka cudowna pogoda i dosyć wysoka temperatura.
To nasza pierwsza współpraca i osobiście jestem zadowolona, bardzo łatwo pracowało mi się z Dominiką. Na zdjęcia wybrałyśmy centrum miasta więc nie obyło się bez spojrzeń, zwracania uwagi ale nie dała się rozproszyć i skupiona pozowała - no, tylko od czasu do czasu zerknęła na kogoś swoim morderczym wzrokiem, co widać na pierwszym zdjęciu (nie powstrzymałam się przed zrobieniem jej wtedy fotki), a i spójrzcie podczas oglądania zdjęć na oczy Dominiki - są naprawdę śliczne i takie hipnotyzujące, ja jestem nimi zachwycona! W dodatku pomimo delikatnej urody Domi, na zdjęciach widać ten pazur (fakt, mocny makijaż też zrobił swoje ale większości była to zasługa modelki).
Cała sesja zajęła nam bardzo dużo czasu (ale też dużo chodziliśmy) i kiedy miałyśmy już dokładnie zaplanowane 'co, jak i gdzie' robimy, to szukając toalety w pasażu (żeby Dominika mogła się przebrać) okazało się, że jest on prawie kompletnie wymarły (została tyko siłownia, na dole kawiarnia i jakiś sklepik, ruchome schody zablokowane, brak czegokolwiek, reszta sklepów zamknięta i pusta) więc zboczyliśmy 'z trasy' żeby tam też zrobić trochę zdjęć. Właśnie to lubię na sesjach, że czasem to całkowity spontan, że często może mnie coś zaskoczyć.
I to, że nawet wymarła mini galerii/pasaż może tak ucieszyć!

Zapraszam do oglądania zdjęć!























Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.