Sensual - Hotel Las

Kolejna w tym roku sesja z Nikolą, tym razem trochę odważniej, poważniej i bardziej seksownie! :)
Stwierdziliśmy, że temat tych zdjęć to dobry pomysł żeby w końcu zrobić kolejną sesje w Hotelu Las. Wróciliśmy tam po ponad roku, dokładnie do tego samego pokoju i nie ukrywam, że ciekawym doświadczeniem było robienie zdjęć w tych samych pomieszczeniach, tym razem chciałam go wykorzystać na 100% więc spędziliśmy tam większą (prawie całą!) część sesji i tym razem byłam bardziej zadowolona ze zdjęć które w nim zrobiłam, były też zupełnie inne niż te robione w tamtym roku. Na basenie miałyśmy tylko 15 minut na zrealizowanie sesji, nie ukrywam, że był to krótki czas ale o dziwo owocny w zdjęcia.
Na koniec chciałabym tylko dodać, że niesamowite jest, gdy znam kogoś od dziecka a później idę z nim na sesję i widzę jak wiele się zmieniło, jak dziewczynka z którą bawiłam się, spędzałam czas tyle lat temu już jest dojrzałą kobietą, której robię odważną sesje fotograficzną... nasuwają mi się teraz tylko słowa ''Jesteśmy dorośli, kiedy to się stało? Jak to zatrzymać?'' :D

Nie wszystkie zdjęcia mogą być publikowane tak więc wrzuciłam te, na które dostałam zgodę :)



























Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.