Katarzyna

Razem z Katarzyna Kolbuch łapałyśmy letni wschód na Górze Szybowcowej, trochę nas to słońce oszukało ale mimo wszystko było warto. W dole miasto, z którego w pewnym momencie swojego życia uciekłam ale bardzo szybko wróciłam, po wyjeździe dotarło do mnie jak mocno je kocham. Miasto przepełnione po brzegi wspomnieniami i emocjami. To w nim wszystko było dla mnie pierwsze, i to w nim zaczęło się wiele wspaniałych historii, które trwają do dziś. To miasto mnie ukształtowało, uwielbiam je za spokój, piękne tereny i góry a co za tym idzie uwielbiam też Górę Szybowcową na której przeżyłam przepiękne chwile, ciesze się, że zrobiliśmy tam sesję o wschodzie sesję i to z tak wspaniałą, wrażliwą, dobrą osobą jaką jest Kasia.
A teraz zapraszam do oglądania tej delikatności którą Kasia emanuje.
























Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.