Kasia i Bohun


Jak zwykle ze sporym opóźnieniem ale w końcu dodaję notkę z sesją, którą robiłam jeszcze przed samymi świętami.
Z Kasią i Bohunem poznałam dwa lata temu, z okresu kiedy mieszkałam we Wrocławiu, ogromnie się ciesze, że mogliśmy znów się spotkać.
Jest to wspaniała psio-ludzka para, Kasia emanuje takim ciepłem i spokojem, że przebywanie w jej towarzystwie wywołuje bardzo pozytywne odczucia, a Bohun jest uroczym miśkiem, uważam, że to taki typ psa, którego nie da się nie lubić.
Na wspólnych zdjęciach chciałam pokazać bliskość między nimi, mam nadzieje, że chociaż odrobinę mi się to udało, ponieważ uważam, że ten smutny świat, przepełniony bestialskimi czynami oraz podłymi ludźmi (potworami) potrzebuje takich czułych, ciepłych zdjęć z ludźmi i zwierzętami w roli głównej, żebyśmy nie zapominali, że na świecie istnieją jeszcze dobrzy ludzie.
Na zdjęciach, na których jest sama Kasia - spójrzcie na jej urodę, jest piękna, w dodatku tak naturalna, że obrabiając zdjęcia nie mogłam przestać się zachwycać.

































Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.