Wedding - Jagoda i Daniel

Z opóźnieniem ale wstawiam w końcu trochę zdjęć z ceremonii i wesela Jagody i Daniela oraz trochę więcej zdjęć z plenerowej sesji ślubnej.
Tak jak pisałam na facebooku Ich ślub był wspaniały, wesele mistrzowskie, sesja w plenerze pełna dobrego humoru - praca z takimi ludźmi i w takiej atmosferze to sama przyjemność! 
Jedyne na co mogłabym ponarzekać to na pogodę na samej sesji ale to żadna nowość bo jestem wielką fanką słońca a niestety pogoda nie chciała być dla mnie łaskawa.
Jednak brak słońca wynagrodziła mi taka cudowna atmosfera jaka panowała podczas zdjęć.

Jestem też ogromie dumna i nie obejdzie się bez tego abym i tutaj to napisała: Michał wziął aparat w ręce i odwalił kawał dobrej roboty na weselu jako drugi fotograf i pomoc w jednym, oprócz dumy jestem również bardzo wdzięczna.
No i jestem wielką szczęściarą mogąc dzielić pasję ze swoim mężczyzną i dostawać taki ogrom wsparcia i pomoc z jego strony w tym co robię.































Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.